RVS-Mf5 VARIKLIO PRAPLOVĖJAS Padidinti

RVS-Mf5 VARIKLIO PARUOŠĖJAS

Nauja prekė

Benzininiams (su dujomis) ir dyzeliams varikliams, kurių tepalo kiekis karteryje yra 5 l (numatytą gamyklos - gamintojo), iki 10 l reikalingos dvi pakuotės Mf5 ir t.t.

"Kapitalinis" remontas tik per 15 - 30 min ! Ilgaamžiškumas virš 100 000 km !

 

Smulkiau

12,60 € su PVM

Apie prekę

RVS-master tai pažangiausia ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje , bet ir Lietuvoje , technologija. Besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai atsistato   metalo keramikos pagrindu. 

Jos unikalumas-variklių , pavarų dėžių , reduktorių ir t.t. remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, tai yra , jų neardant.

Kas yra  RVS-master ?         
RVS-master –tai atstatomoji remonto sudėtis- smulkios dispersijos , daugiakomponentinis susintetintas mineralas (serpantinitas ,
šungitas,nefritas ) ir specialiųjų priedų bei katalizatorių (know-how) mišinys .RVS netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose ,nei tepaluose , bet dera  su visais jų tipais.  
                               
Kaip veikia RVS-master ?             
Paruoštas mišinys supilamas į variklio karterį per alyvos užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu karteryje, mišinys patenka ant trinties veikiamų paviršių: stūmoklių – cilindrų grupės, alkūninio ir paskirstymo velenų, tepalo siurblio ir kt..RVS-master , varikliui veikiant, dėl metalinių paviršių trinties iššaukia reakciją , kurios metu lydosi naujas metalo keramikos sluoksnis , storesnis ten , kur didesnė trintis arba , kur didesnis  susidėvėjimas.
 
Savybės:
 

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:

absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2
trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)
apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo; Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).
 

RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:
Kompresija išauga nuo 4-6 atm. iki 11, 5- 12,5 atm.
(dyzeliniuose varikliuose - nuo 15 iki 27 atm. ir nuo 21 
iki 32 atm.), Išsilygina visuose cilindruose.
Vibracija sumažėja iki 50%
Tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 atm, iki 3-5 atm.
Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003.
Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau)
Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla.
CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus.
Tepalų sąnaudos nuo 1,5 l 1000 km sumažėja iki 0.
Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau.
Nesant tepalo tempimo sistemoje variklį galima eksploatuoti
iki 200km.
Efekto ilgaamžiškumas siekia 100 000 km. ir daugiau.

RVS technologijos efektas naujiems varikliams:
Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw).
Sumažėja vibracija.
Sumažėja degalų sąnaudos.
Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.
Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus.
RVS-master padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo
RVS-master apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras, 
Sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km.

Atsiliepimai

Parašyti atsiliepimą

RVS-Mf5 VARIKLIO PARUOŠĖJAS

RVS-Mf5 VARIKLIO PARUOŠĖJAS

Benzininiams (su dujomis) ir dyzeliams varikliams, kurių tepalo kiekis karteryje yra 5 l (numatytą gamyklos - gamintojo), iki 10 l reikalingos dvi pakuotės Mf5 ir t.t.

"Kapitalinis" remontas tik per 15 - 30 min ! Ilgaamžiškumas virš 100 000 km !

 

7 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: